Wie is Land ’s-Heeren?
Land ’s-Heeren is een onafhankelijke vastgoedontwikkelaar en ontwikkelt uiteenlopende (nieuw)bouwprojecten.
Opdracht/doelstelling
Meer betrokken en actiever zijn rondom de verkoop van eigen projecten. Daarnaast was de wens om een positie in de markt te vergaren waar de consument niet alleen op Funda kijkt voor (nieuwbouw)woningen, maar ook bij Land ’s-Heeren.
Aanpak
Stap 1: een overkoepelende marketing strategie opstellen. Hoe gaan we ervoor zorgen dat de woningen uiteindelijk bij de eindgebruiker terecht komen en dat ze die woning ook daadwerkelijk gaan kopen? Dat resulteert in een gebruiksvriendelijke website met eigen look and feel per project, relevante content, activiteit op social media, e-mail marketing, online campagnes en data verzameling. Dit alles bij elkaar speelt in op de customer journey van de eindgebruiker. Zo kunnen we ervoor zorgen dat potentiele geïnteresseerden bereikt worden en dat de woningen als zoete broodjes over de toonbank gaan.