Services
- Branding / grafisch design
- Webdevelopment
- Campagne
- Strategie
Keukendromen worden werkelijkheid
Culimaat is een toonaangevende naam in op maat gemaakte, luxe keukens. Bij Culimaat is er geen standaard, alleen maatwerk dat keukendromen overtreft. De Equinox is hier een perfect voorbeeld van. Het nieuwe keukenconcept werd gelanceerd op de Masters Expo 2024 en is gebaseerd op de drang naar luxe, innovatie en creativiteit.
Gedreven door innovatie, is de Equinox een uniek keukenontwerp dat staat voor dynamiek en beweging. De bewegende elementen symboliseren de vooruitgang die zo kenmerkend is voor Culimaat. Voor de aanloop richting de Masters Expo 2024 was het van belang om het verhaal achter de Equinox over te brengen en naamsbekendheid te creëren.


Nieuwe huisstijl
Om de Equinox onder de aandacht te brengen, hebben we eerst een ondersteunende branding op basis van de huidige merkstrategie en -positionering doorgevoerd. Door een nieuwe landingspagina met een nieuwe huisstijl te ontwikkelen, die aansluit op de hoofdhuisstijl van Culimaat, hebben we Equinox gepositioneerd als een onderscheidende productlijn met een eigen identiteit.

Krachtige verhaallijn
Om het verhaal van de Equinox kracht bij te zetten, hebben we een uitgebreide storyline gecreëerd waarbij we nauw samenwerkten met Culimaat. We hebben de essentie van de Equinox vertaald naar een passende brandstory die volledig aansluit bij de doelgroep. Bovendien hebben we een geanimeerd logo gerealiseerd dat de inspiratie achter de Equinox verduidelijkt. Om de Equinox vervolgens bij een bredere doelgroep te introduceren, was de volgende stap een social media campagne op maat.


Social media campagne en lancering Masters Expo
Door gericht campagne te voeren, konden we de unieke kenmerken van de Equinox benadrukken. Deze campagne omvatte 11 video’s, waarbij niet alleen naamsbekendheid werd gecreëerd, maar ook interesse werd gewekt bij een breed publiek.
Alle werkzaamheden samen hebben geleid tot de succesvolle lancering tijdens de Masters Expo, waar het concept van de Equinox van velen de aandacht wist te trekken. De reacties waren duidelijk: het eindresultaat overtreft alle verwachtingen. Op dit moment is voortgebouwd door de Equinox ook op het The Art of Living Event te presenteren. Rondom dit evenement hebben we een doordachte campagne uitgevoerd om de Equinox bekend te maken bij een bredere doelgroep.
